• 25201 Paseo De Alicia,Suite 118, Laguna Hills, CA 92653
  • info@usvipgroup.com
  • Mon _ Sat: 9.00 to 15.00
  • EN

آخرین اخبار :نمونه ویزای دانشجویی (F1) آمریکا مطالعه بیشتر

ویزای دانشجویی اروپا

کشورهای اروپایی گزینه مناسبی برای دانشجویانی است که به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند. ویزای دانشجویی یکی از رایج ترین انواع ویزا برای دانشجویان بین المللی است. زمانی که دانشجویی نامه پذیرش دانشگاه مورد نظر خود را از کشور مقصد دریافت می کند، می تواند برای اخذ ویزای دانشجویی اقدام نماید.

کشورهای اروپایی نه تنها دارای سیستم های آموزشی خوبی می باشند، بلکه برخی از دانشگاه های پیشرو جهان را در خود جای داده و به دانشجویان امکان دسترسی به بازار کار اروپا را نیز می دهد. اروپا با انبوهی از کشورها برای انتخاب و دسترسی به بازار کار، برای دانشجویانی که به دنبال دانش و چشم‌اندازهای شغلی مناسب هستند، بسیار ایده‌آل است. US VIP به دانشجویان کمک می کند تا با اخذ ویزا به سیستم آموزشی اروپا راه پیدا کنند.

چرا در اروپا تحصیل کنیم؟

محیط چند فرهنگی اروپا، دانشگاه های معتبر در کشورهای گوناگون، امکانات آموزشی بسیار و ظرفیت های هالی شغلی خالی در برخی از کشورهای اروپا، این مکان را به مقصدی ایده آل برای دانشجویان جوان تبدیل کرده است.

ویزای دانشجویی اروپا

برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در یکی از کشورهای حوزه شینگن را دارند، یک ویزای دانشجویی موقت سه ماهه صادر می شود این ویزا پس از انقضا قابل تمدید است و اگر دانشجو نیاز به زمان بیشتری داشته باشد، می تواند برای مجوز اقامت موقت اقدام کند. ویزای تحصیلی شینگن ممکن است بدون نیاز به آزمون آیلتس یا سایر آزمون های زبان برای فرد متقاضی صادر شود مگر اینکه دانشگاه یا موسسه آموزشی مورد نظر این مدرک را از شما بخواهد.