• 25201 Paseo De Alicia,Suite 118, Laguna Hills, CA 92653
  • info@usvipgroup.com
  • Mon _ Sat: 9.00 to 15.00
  • EN

آخرین اخبار :نمونه ویزای دانشجویی (F1) آمریکا مطالعه بیشتر

Awesome Image

مزیت های سرمایه گذاری در کانادا

جالب است بدانید بیشتر سازمان‌های بزرگ دنیا معتقدند که کشور کانادا جزو 10 کشور برتر دنیا از نظر آسان بودن راه‌اندازی بیزینس و دریافت ویزای کارآفرینی وسرمایه گذاری میباشد. عوامل متعددی این امر را سبب شده است که در ادامه به بررسی دقیق تر این ویژگی ها و مزایا خواهیم پرداخت:

سیستم اقتصادی قوی و پویا

کانادا از پیشرفته ترین کشورهای جهان با اقتصادی قوی و پویا و فناوری های به روز می باشد و با سیاست های حمایتی که در پیش گرفته است بستر مناسبی را برای رشد تجارت های نوپا فراهم نموده. همچنین به دلیل روابط آزاد با آمریکا و کشور های دیگر زمینه مناسبی را برای شکوفایی کسب و کارکار آفرینان ایجاد می نماید.

فضایی عالی برای تحقیق و نوآوری

همانطور که میدانید کشور کانادا کشوری پیشرو در زمینه های پژوهشی وتحقیق و توسعه است.کانادا با بهره گیری از زیرساخت های قوی تحقیق و توسعه، تجهیزات و امکانات متنوع و جدید محیطی مناسب را برای کارآفرینان خارجی به وجودآورده است تا بتوانند کسب و کار خود را بهتر و دقیق تر توسعه دهند.

نیروی کار ماهر و کارآزموده

از آنجایی که کشور کانادا یک کشور مهاجر پذیر است از نظر تنوع نژادی، فرهنگی و همچنین نیروی کار ماهر و کارآزموده جزء غنی ترین کشور ها به حساب میاید. شما به عنوان کارآفرین میتوانید از این منبع غنی جهت جذب نیرو های متخصص بهره برده و از پتانسیل و تخصص این افراد جهت توسعه تجارت خود استفاده نمایید.

پایین بودن مالیات و هزینه های تجاری ناچیز

در کشور کانادا مالیات بر مشاغل جدید و برنامه های کارآفرینی به شکل قابل توجهی در مقایسه با سایر کشور های هم رده کمتر است.همچنین جالب است بدانید نرخ بیکاری حال حاضر این کشور برابر با 7.8 درصد است و به علت دارا بودن اقتصاد قوی ، فضای کاری در این کشور بسیار فعال است.کشور کانادا با فراهم کردن محیطی آرام برای تجارت های جدید به شکوفایی آنها کمک می نماید.

کیفیت بالای زندگی

موارد متعددی از جمله برخورداری از خدمات رفاهی و اجتماعی مناسب ، مقرون به صرفه بودن هزینه های تحصیل ، پایین بودن هزینه های زندگی و...تعیین کننده کیفیت زندگی می باشند. طبق آخرین تحقیقات انجام شده کشور کانادا از بالاترین استاندارد های زندگی برخوردار میباشد .براساس بررسی های انجام شده کانادایی ها بسیار از زندگی خود راضی هستند و این موضوع این کشور را به منبع نیروهای تحصیل کرده، منعطف و چند ملیتی تبدیل کرده است.

جالب است بدانید بیشتر سازمان‌های بزرگ دنیا معتقدند که کشور کانادا جزو 10 کشور برتر دنیا از نظر آسان بودن راه‌اندازی بیزینس و دریافت ویزای کارآفرینی وسرمایه گذاری میباشد.

مزیت های سرمایه گذاری در کانادا
Awesome Image
01

مراحل اخذ ویزای مهاجرتی

  • پر کردن فرم ارزیابی در سایت
  • بیان هدف و بررسی گزینه های مهاجرتی
  • واریز سپرده اولیه و امضای قرارداد

پر کردن فرم ارزیابی در سایت

پس از تکمیل فرم ارزیابی ما مشاوره رایگان و بهترین گزینه جهت اخذ ویزا را ارائه میدهیم.

Awesome Image

بیان هدف و بررسی گزینه های مهاجرتی

ما یک طرح عملی تهیه کرده و گزینه ها را پیشنهاد میدهیم، پس از بررسی گزینه ها قرارداد مشاوره برای شما ارسال میشود.

Awesome Image

واریز سپرده اولیه و امضای قرارداد

بعد از واریز سپرده اولیه تیم ما قرارداد کار را تنظیم کرده و به شما ارسال خواهد کرد.

Awesome Image

سرویس ها و خدمات ما

Awesome Image

ارائه مشاوره رایگان

Awesome Image

سرعت بخشیدن به فرایند مهاجرت

Awesome Image

به روزترین اطلاعات مهاجرتی

Awesome Image

ارائه ویزا به طور سریع

Awesome Image

تجربه بالای کارشناسان و مشاوران